Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sajtos palacsinta

2019. március 19. - Erika Stelázsija

Holnap hortobágyi az ebéd, előre dolgozván, úgy tűnik, kicsit több lett a palacsinta. Jó vacsi lett belőle.
Megkentem tejföllel, vékony szelet sajtokkal beborítottam, és a mikróban addig melegítettem, míg megolvadt. Összehajtottam, ismét tejföl került rá, majd megszórtam, chili, petrezselyem, fokhagyma, paradicsom pehellyel. Kicsit csípős, de nagyon finom lettsajtos_palacsinta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr5914689036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása