Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tejszínes garnéla tagliatellével

2019. április 17. - Erika Stelázsija

Egyedül vagyok, éhes vagyok...nem szoktam magamnak főzni, mindig csak másnak. Ezért is szoktam mondani, hogy a főzés legfontosabb kelléke a szeretet, mert az étellel szeretetet is adunk.

Egy lábasban vizet tettem, megsóztam. Míg felforrt, egy kiskanál vaj és ugyanennyi olíva olaj keverékén megfuttattam 4 gerezd aprított fokhagymát és egy csomag kaprot. Megbolondítottam fél dl. száraz fehér borral, majd felöntöttem 2 dl. tejszínnel. Közben a forrásban lévő vízbe került a tészta.
A mirelit rákot beleszórtam a tejszínbe, ízesítettem egy kis kanál osztriga szósszal,egy evőkanál halszósszal, sóztam, borsoztam.
Közben elkészült a tészta, amit a mártásos rákhoz keverve már tálalhattam is.

tejszines_garnela_tagliatellevel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4914721513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása