Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Pásztortarhonya

2019. május 03. - Erika Stelázsija

Egyszerű, gyors,finom ebéd. Egy főzős csoportban, menzás ételekkel lehet pályázni, s bár sosem voltam menzás, nem akartam lemaradni. Azelőtt soha, most viszont elkészítettem.
Őt deka szalonnát kiolvasztottam, a pörcöt kiszedtem és ezen a zsíron megpirítottam 25 dkg tarhonyát, de félidőben belekevertem egy fél aprított vöröshagymát. Felengedtem háromszoros mennyiségű vízzel, visszatettem a pörcöt, a szalonna héját , megsóztam és hozzáadtam a 40 dkg felkockázott burgonyát.
Amíg félig megfőtt a tarhonya és a krumpli, serpenyőben felaprítottam a debrecenit és egy kicsit megpirítottam, majd megszórtam piros paprikával és belekevertem a félkész ételbe.
Egy óra alatt elkészült és nagyon finom lett!

pasztortarhonya.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7014725107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsGyörgy 2019.05.03. 14:18:29

A mostani menzákon ilyet nem adnak, az ziher!

Bkkzol 2019.05.03. 19:55:52

"pásztortarhonya" vicces.... a tarhonyáskrumplit fordítják ennek.... jöhet a következő blog az egzotikus krumplileves vagy krumplipaprikás átnevezéssel l...

Erika Stelázsija 2019.05.03. 20:08:23

@CsGyörgy: nálam minden más! Szívesen látlak az asztalomnál!

Erika Stelázsija 2019.05.03. 20:09:36

@Bkkzol: divat átnevezni az étkeket, de ez nem én voltam!

Sir Gombóc 2019.05.04. 19:46:35

Kicsit túlbonyolítottad. Én parasztkolbásszal szoktam készíteni. De édesburgonyával is nagyon finom.

Eucaly 2019.05.04. 21:38:53

@Erika Stelázsija: Nem hát. 20 évvel ezelőtt nagymamám is ilyen névvel illette ezt a fogást (bár tény, hogy Sir Gombóc által is írtak szerint kolbásszal és nem debrecenivel készítette), imádtam.

Orsi Nbauer 2019.05.04. 22:20:31

Nekem tetszik az ötlet a debrecenivel. A fűszeres parasztkolbásztól sajnos epeproblémáim vannak. Így kíméletesebbnek tűnik.

Erika Stelázsija 2019.05.04. 22:24:24

@Sir Gombóc: ki fogom próbálni, köszönöm!
süti beállítások módosítása