Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Grill zöldséges kenyér

2019. július 17. - Erika Stelázsija

Grill zöldséges kenyér

Fél kg teljes kiőrlésű kenyeret kettévágtam, a belét kanállal kikapartam. Egy piros,sárga,zöld kaliforniai paprikát négyfelé vágtam és kicsumáztam. Egy-egy darab cukkinit, padlizsánt és vöröshagymát, valamint három darab óriás mozzarellát felkarikáztam. Grill serpenyőben , mindig egy kevés olíva olajat hozzáadva( sózás nélkül ) a mozzarella kivételével,  mindent megsütöttem. A maradék olajat belecsepegtettem a kenyérbe, sóztam borsóztam és úgy igyekeztem a zöldségeket és a sajtot egymásra pakolni, hogy a színek minél jobban érvényesüljenek. Minden réteget sóztam, borsóztam. A végén visszakerült a kenyér teteje, majd óvatosan folpackba tekertem és kissé lepréseltem. Már csak a szeletelésre várt.

9c2a3798-b4c8-45f3-be67-a6a5845e183f.jpeg485d79a4-f175-4b47-a7fb-a7b6065b59c9.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr914910278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása