Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Joghúrtos, hideg leves nagy melegben. (6 személyre)

2019. július 22. - Erika Stelázsija

Egy kisebb kígyóuborkát, egy közepes sör retket, 15 dkg nagyon finom gépsonkát ( szeletelés nélkülit kell venni) egyforma, apró kockára vágtam, felkarikáztam egy csomag lila zöldhagymát, felaprítottam egy csomag kaprot, majd mindezt tálba téve, nyakon öntöttem 3 pohár natúr joghurttal és betettem a hűtőszekrényben. Tálalás előtt egy fél órával kivettem és belekevertem fél liter buborékos ásványvizet. Megszórtam egy kevés aprított kápia paprikával, de csak a színe miatt, mert eredetileg piros hónapos rétekkel szoktam készíteni, de sehol nem kaptam. Hiszitek vagy sem, só nélkül készül és nagyon finom!

img_0148.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7114946928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása