Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Cukkinis reggeli

2019. október 05. - Erika Stelázsija

Persze ha reggel lenne, de már 11 óra van, így ez lesz az ebéd is!
10 dkg mangalica szalonnát felkockáztam, félig kiolvasztottam, majd hozzáadtam a két fej laskára vágott vöröshagymát. Amíg dinsztelődött, felkockáztam egy cukkinit, feldaraboltam fél kg paprikát és a héjától megszabadított őt darab nagy paradicsomot is darabokra vágtam. A paprikát és a cukkinit egy kicsit besóztam, hogy összesen egy kicsit, majd mikor a hagyma már üveges volt hozzáadtam. Őt percig pároltam, majd a paradicsom következett. Újabb öt perc és belekevertem a sózott és felvert három tojást. Ha van estebéd, akkor ez reggeliebéd volt!

img_1487.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6415181528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása