Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sertéspörkölt tarhonyával

2019. október 08. - Erika Stelázsija

Egy kg sertés lapockát és három fej vörös hagymát felkockáztam. Egy nagy evőkanál zsírban megdinszteltem a hagymát, félrehúzva megszórtam egy evőkanál szép piros őrölt paprikával, majd rádobtam a húst. Tettem bele egy friss babérlevelet, csipet őrölt köményt, csipet borst. Amíg levet engedett, aprítógépbe tettem egy megmosott zöldpaprikát, egy paradicsomot és egy kávéskanál sót. Ráöntöttem a húsra, megkevertem, letakartam és vártam, hogy megpuhuljon. Közben fél kg tarhonyát egy lábasban, kevés zsírral jól megpirítottam, felöntöttem kétszeres mennyiségű vízzel, megsóztam és megvártam, hogy el kezdjen forrni. Ekkor lezártam és a tűzhelyen hagytam. Mire a hús megpuhult , a tarhonya is elkészült és egy régi időkre emlékeztető edényben tálaltam.

img_2326.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2815181578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása