Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Érlelt virsli, tojással és hagymával

2020. január 04. - Erika Stelázsija

Találtam a receptet, nem biztos, hogy mindent jól csináltam, de a férjemnek ízlett.
Megfőztem három tojást, megpucoltam. Hideg vízbe tettem két pár füstölt és két pár klasszikus, természetesen juhbélbe töltött virslit. Kettévágtam, mert nem fértek volna bele az üvegbe. Amíg felforrt, felkarikáztam kettő vörös és kettő lila hagymát. Amikor a virsli felforrt, a vizét a besózott hagymára öntöttem, hogy kicsit megrogyjon. Kb. Másfél liter vízbe tettem 4 dl 10%- os ecetet, egy nagy kanál cukrot, egy kis kanál sót, egy kevés egész borst, mustár magot, koriandert és friss babér levelet.
Az üvegbe raktam a már kihűlt hagymát, virslit, tojást, leöntöttem a fűszeres lével, lezártam az üveget és csendes pihenőre ítéltem pár napra. Szilveszterre ízletes finom étek lett belőle.

img_4112.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1515390920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemNick 2020.01.05. 16:09:42

.. és kész is lett az utopenec...
Ki lehet még egészíteni - hogy a beteges színvilágon javítsunk - sárgarépával, chilipaprikával esetleg sima kovászolni való ubival is, de fontos, hogy nem csalamádét készítünk, így a zöldség-virsli (vagy szafaládé) arányt meg kell őrizni.
süti beállítások módosítása