Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Egészben sűlt kacsa, a legegyszerűbben, hagymás krumplival, őszibarack befőttel

2020. január 20. - Erika Stelázsija

Olyan szép kacsát látott a férjem, hogy nem tudott ellenállni, hát megvette. Mit kezdjek vele, 2 1/2 kg kacsa, ketten vagyunk itthon, sok ez nekünk.
Megmostam , kívül-belül besóztam, tettem bele egy nagy, félbevágott narancsot, egy fej vörös hagymát, kívül pedig egy fél naranccsal jól bedörzsöltem. Sütőzacskóba tettem, a maradék narancs levét rányomtam, és este 11 órakor betettem a 140 fokra bekapcsolt sütőbe, s magára hagytam. Hajnali 6 óra felé lezártam. Ebéd előtt kivettem a zacskóból, megfordítottam, s a másik felét is megpirítottam. Olyan puha lett a kacsa, hogy a csontja is ehető volt, persze ezzel a kutyusunkat örvendeztettük meg! Egy kg héjában főtt krumplit lereszeltem, s hozzáadtam a már kész, három nagy felaprított és megdinsztelt, vöröshagymához . Megszórtam sóval és jó sok őrölt köménnyel, majd együtt még egy kicsit tovább pirítottam.
A már megpirult kacsával, narancs szeletekkel és őszibarack befőttel tálaltam.

2_4.jpg

kimg_4209.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6615413628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása