Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Medvehagymás pogácsa

Karantén koszt, maradjunk otthon

2020. március 22. - Erika Stelázsija

Egyszer ültettem, azóta kiirtani sem lehet !
Keverőtálba tettem két kis pohár tejfölt, két tojást, egy margarint, egy nagy evőkanál sót, négy darab héjában főtt, áttört krumplit és jól kikevertem. Hozzáadtam egy deci liter tejben tejben felfuttatott 5 dkg élesztőt és annyi finom lisztet ( egy kevés teljes kiőrlésűt is ! ) , hogy megfelelő keménységű tésztát kapjak, majd jól kidolgoztam. Háromszor hajtogattam egy óra alatt, az első hajtogatásnál megkentem egy kis házi zsírral, majd jó sok aprított medvehagymát szórtam rá. A nyújtófával “ fixáltam”, majd még kétszer hajtogattam.
Másfél ujjnyira nyújtottam, megkockáztam a tetejét, majd a szaggatás után, a tepsibe téve, hogy fényes legyen a teteje megsimogattam egy kis tojással. Előmelegített forró sütőben 25 percig sütöttem.

karanten2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9415539546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása