Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tejszínes, gombás csirkemell, galuskával

Karantén koszt, maradjunk otthon

2020. március 25. - Erika Stelázsija

Egy nagy csirke mellet felszeleteltem, 6 darab lett belőle. Besóztam és serpenyőben, egy kis vaj és olíva olaj keverékén, hirtelen átsütöttem, majd kivettem, s helyébe megtisztított, felkockázott 25 dkg gomba került. Kapott egy kis sót, borst, majd kevés dinsztelés után nyakon öntöttem jó féle, kb. másfél dl fehér borral. Tettem bele még ugyanennyi vizet, s a húsokat vissza pakolva lefedtem, hagytam, hogy a hús puhuljon.
Közben forrásban lévő sós vízbe szaggattam , két tojásból fél dl vízből és 35 dkg lisztből készült galuskát. Ez alatt a hús megpuhult, nyakon öntöttem 2 dl tejszínnel és már tálaltam is !

tejszin.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr8615549210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása