Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Hurka, kolbász, hagymás, köményes krumpli, dinsztelt- és bajor káposzta

2020. április 11. - Erika Stelázsija

A hurkát egy fél órára vízbe áztattam, majd a tepsibe téve, 180 fokos sütőben ( nem előmelegített ) ropogósra sütöttem. A kolbászt serpenyőbe téve, kevés vizet alá öntve, megsütöttem.
Két nagy fej hagymát, felkockázva, kacsa zsíron megdinszteltem, hozzáadtam az előzőleg héjában megfőzött és összetört másfél kg krumplit. Megszórtam egy kávéskanál őrölt köménnyel, sóval, borssal és jól bele forgatva, kicsit megsütöttem.
Közben 15 dkg szalonnát apró kockára vágva megpirítottam, belekevertem 30 dkg savanyú káposztát és ezt is összesütöttem.
Egy fél lila káposztát legyalultam, kicsit besóztam, hogy összesen, majd egy kanál zsíron 2-3 friss babér levéllel megdinszteltem, a végén kevés balzsamecettel ízesítettem. A négy főző lapot és a sütőt is igénybe véve, kb. egyszerre készen lett minden, már csak tálalni kellett.

hurka.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1815596330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása