Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Medvehagymás tarhonya, fűszeres zöldséggel és egy kis maradék marha hússal

2020. április 29. - Erika Stelázsija

Egy bögre tarhonyát, két bögre hideg vízzel, egy nagy kanál sózott medvehagyma krémmel feltettem főni. Amikor felforrt, minimumra, azaz egyesre kapcsoltam. Amíg elkészült , egy kis fej felszeletelt vörös hagymát megpirítottam őt kanál forró olíva olajban, majd beletettem egy kávéskanál őrölt koriandert, római köményt, zöldség massalát, egy mk. füstölt piros paprikát és kevés sót. Némi pirítás után került bele a két zsenge felkarikázott cukkini és őt db nagyobb, felszeletelt gomba. Őt perc alatt készen volt,addigra a tarhonya is elkészült, így már tálalhattam is az előző napról megmaradt, felmelegített kevéske marha hússal.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9115643386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása