Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Madártej gyorsan

2020. június 14. - Erika Stelázsija

Előfordul, hogy nincs idő pepecselésre, muszáj a technikát alkalmazni a konyhában is.
3 liter tejet feltettem melegedni. 10 db tojást szétválasztottam, a fehérjét pár csepp citrom lével és egy csipet sóval habverőbe tettem. Amíg a gép dolgozott a tojások sárgáját kikevertem egy evőkanál vaníliával, 10 kanál cukorral, 2 dl tejjel és egy csomag vaníliás pudingporral. A kész kemény habot egy üvegtálba fordítottam és egy percre a mikróba tettem. Amikor a tej kezdett forrni, hőkiegyenlítéshez két merőkanállal kivettem, a keverékhez adtam, majd az egészet visszaöntöttem a tejhez. Amikor ismét elérte a forrás pontot, gyorsan félre húztam ( nehogy a tojást összekapja!) és hagytam kihűlni. A habot formára vágva tálaltam, kevés narancshéjjal és csíkokra vágott citromfűvel.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2415807106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása