Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Eperkrémes kocka, epervelővel

2020. június 20. - Erika Stelázsija

Itt az eper szezon, hogy is hagyhatnám ki. 6 darab egész tojást 15 dkg cukorral habosítottam , majd egy sütőporral elkevert, 30 dkg lisztet és fél dl vizet kevertem bele. 25 perc alatt, 180 fokos előmelegített sütőben megsütöttem.
Közben fél kg megmosott epret turmixoltam és ketté osztottam. Felét kivettem, majd újra turmixoltam egy ek. dzsemfix-el. 25 dkg mascarpónét 10 dkg cukorral habosra kevertem, a dzsemfix másik felét hozzáadtam, az epervelőt elvegyítettem benne, majd a közben felvert 2 dl tejszínhez fokozatosan hozzá adtam.
A kihűlt piskótát ketté vágtam, a fele krémet a két lap közé, a másik felét a tetejére kentem. Epervelővel , eperöntettel és tejszínhabbal tálaltam.

eper_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr8615903832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása