Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sűlt töltött paprika, némi indiai beütéssel

2020. június 21. - Erika Stelázsija

6 db kaliforniai paprika tetejét levágtam,s félre tettem.
30 dkg sertés darált húst és 20 dkg szalámi készítésekor megmaradt tölteléket, egy fej, dinsztelt és aprított vörös hagymát, egy nagy gerezd reszelt fokhagymát, egy tojást, csipet sót, egy dl vizet és 10 dkg bulgurt összekevertem, majd egy fél órát pihentettem. Közben felaprítottam egy fej vöröshagymát, egy gerezd fokhagymát, őt darab angol zeller szárat és egy meghámozott padlizsánt. Az egészet összekevertem kettő doboz kockázott paradicsommal, majd fűszereztem sóval, borssal, garam masalával, curry porral, őrölt korianderrel, zöldség masalával, sóval és egy kis cukorral.
A paprikákat megtöltöttem a hússal, cserép edénybe raktam, majd közéjük öntöttem a paradicsomos keveréket. Előmelegített sütőben, 200 fokon 50 percig sütöttem, majd a paprikák tetejét visszatéve, még légkeveréssel addig maradtak a sütőben, míg azok is megpirultak.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr215903850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása