Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Szent Jakab kagyló, krumplipürén, tejszínben párolt karalábé golyókkal

2019. január 13. - Erika Stelázsija

Ausztráliában, a Csendes óceán partján, egy étteremben, kukorica lisztbe forgatva sütik, pálcikán tálalják. Ennél finomabbat, mint a frissen szedett és sütött kagyló.....van, de nem sok. Persze csak annak, aki szereti a tengeri herkentyűket. Mi szeretjük!

Öt-hat krumplit megpucoltam, sós vízben megfőztem, majd sok-sok vajjal, pici forró tejjel, finom pürét készítettem. A karalábéból szép kis golyókat vájtam, picit sózott tejszínben megpároltam.
A kagylókról papírtörlővel felitattam a nedvességet, sóztam, borsoztam, és forró olívaolaj plusz vaj keverékén 2-3 percig sütöttem mindkét oldalát, miközben sűrűn locsolgattam.
A tányérra pürét raktam, erre kerültek a kagylók, mellé a karalábé golyók. Kapott egy kis brokkoli morzsát, egy kis pirított hagymát, kevés petrezselymet, és már mehetett is az asztalra.szent_jakab_kagylo_krumplipuren_tejszinben_parolt_karalabe_golyokkal.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9414557244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása