Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Göngyölt padlizsán

2019. február 14. - Erika Stelázsija

A recept friss, most kaptam kedves unokahúgomtól, gondoltam férjem születésnapján megkóstoljuk. Nagyon finom, egyszerű és diétás. Én bulgurt is készítettem mellé, ami a glikémiás indexe miatt szintén nagyon egészséges.gongyolt_padlizsan.jpg

Három nagy ( hosszúkás ) padlizsánt meghámoztam, hosszában felszeleteltem és tojás sárgájával mindkét oldalát megkentem. Olíva olajjal megkent sütőpapírra fektettem és 180 fokon addig sütöttem amíg egy pici színt kapott.
Addig egy serpenyőben kevés olíva olajon megfuttattam 4 gerezd zúzott foghagymát, beletettem egy zacskó mirelit leveles ( előzőleg felolvasztott és kinyomkodott ) spenótot és összekevertem egy doboz ricottával. Kapott egy kis sót, borst és várta a sorsát.

Egy felkockázott paradicsom levét ( melyet foghagymával és bazsalikommal még nyáron tettem el) hőálló tálba öntöttem, ebbe kerültek a kis göngyölegek, melyek a padlizsánba tekert fokhagymás ricottás spenótból születtek. Közéjük került a felkockázott paradicsom, tetejükre egy szelet mozarella és irány a sütő. 180 fok 20 perc, és már kész is volt.
Nagy sikert könyvelhettem el vele.gongyolt_padlizsan2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3014608666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása