Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Kukorica leves

2019. március 05. - Erika Stelázsija

Kicsi fiam beteg lett, nem akart semmit enni. Tudtam, hogy a kukoricát nagyon szereti, ekkor kreáltam ezt a levest. Azóta is a család kedvence, soha nem marad meg.
Két liter vizet, sóval, és alaplével felteszek forrni. Tetejére egy lapos, hőálló tálat teszek, melyet előzőleg jól kikentem vajjal és beleöntöttem négy tojás sózott fehérjét. Ez itt a forró gőz felett szépen megdermed, s utána kiborítva felkockázom. ( ha nincs kedvem ezzel pepecselni, serpenyőben készítem el )
Ha felforrt a víz beleteszek egy zacskó mirelit kukoricát. Ha megfőtt, hőkiegyenlítés után sűrítem az egy tejföllel elkevert, négy tojás sárgájával. Hozzáadom a felkockázott fehérjét és már tálalom is. Finom, édeskés, selymes leves lesz belőle. Jó étvágyat!kukorica_leves.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4414667721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása