Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Rántott leves

2019. március 24. - Erika Stelázsija

Barátom lepett meg, édesanyja készítette reszelt tésztával. Ők mindig ezzel eszik ezt a levest, hát ki kellett próbálnom. Nem csalódtam!
Kis zsiradékon lisztet pirítottam, megszórtam jó sok őrölt köménnyel, majd kevés pirospaprikával. Hideg vízzel felengedtem, majd forrás után két nagy marék tésztát szórtam bele. Só, kevés bors, és egy kis főzés után már tálalható is volt.
Hogy is mondjam...egyszerű, gyors és nagyon finom!rantott_leves.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1714689060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása