Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sajtos,vajas rakott burgonya fetás csirkemellel

2019. április 14. - Erika Stelázsija

Sok volt a sajt a hűtőben, valamit kezdeni kellett vele.

5-6 szem burgonyát meghámoztam, uborkagyalun felszeleteltem, kicsit megsóztam, s a kivajazott muffin formákba, 10 dkg reszelt trappista sajttal váltakozva beraktam. Előmelegített sütőben, 180 fokon 40 perc alatt készre sütöttem. Közben, a sózott-borsozott csirkemellet, 1 evőkanál olívaolajon megsütöttem, s rápakoltam a felkockázott feta sajtot. Fedővel letakartam, míg az ízek jól össze nem értek. A megsült, rakott krumplikkal tálaltam.

sajtos_vajas_rakott_burgonya_fetas_csirkemellel.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3614721505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása