Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Souvlaki, tzatziki-salátával

2019. szeptember 20. - Erika Stelázsija

Hazatérve még mindig érzem a görög ízeket, maradok is ennél.
Egy nagy csirkemellet felkockáztam, megtörölgettem, majd bele forgattam, egy gerezd fokhagyma, egy fél citrom leve, egy mokkáskanálnyi oregánó, csipet bors, három csipet só és két nagy evőkanál olíva olaj keverékébe. Nem kellene, de egy csipet piros paprikával is színeztem. Hagytam állni a hűtőben egy órát, majd kivéve, vízben áztatott pálcikákra tűztem. Előmelegített 180 fokos sütőben, légkeveréssel, 25 perc alatt, félidőben megforgatva, megsütöttem.
Amíg sült, meghámoztam egy nagy kígyó uborkát, kb. egy centiméteres kockákra vágtam, majd ugyanezt tettem egy fél, kissé csípős zöldpaprikával is. Bőven raktam rá Görögországból hozott igazi joghurtot és összekevertem. Csak a tálalás előtt sóztam, borsóztam s tettem az asztalra a frissen sült souvlakival.
Tudom, itthon máshogy készül a tzatziki, nekem mégis ez ízlett eddig a legjobban.

b.png

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2815113978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása