Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Marhahúsleves

2019. szeptember 28. - Erika Stelázsija

Hűtőtakarítás, legjobb ilyenkor a hús - és csontleves. Volt marha szegy, oldalas, velős csont... , szombaton későn értem haza, addigra pont kiolvadt. Gyorsan vizet engedtem rá, majd feltettem főni. Amikor tele volt már habbal, kiszedtem mindent, lemostam a húsokat, kimostam a fazekat és újra kezdtem. Most egy fűszertojásba borst, babérlevelet, gyömbért és kurkumát zártam és ez is a fazékba került. Már nem sok habja volt, leszedtem, majd hármas fokozaton hagyva, nyugovóra tértem. Reggel hálóba téve hozzáadtam a férjem által megpucolt zöldségeket, (sárgarépa, zöldség,karalábé, zeller, hagyma, fokhagyma, paprika, paradicsom, gomba káposzta) és megsóztam, majd ismét távoztam. Egy óra múlva férjem lezárta, hazatértemkor pedig gyorsan kifőztem egy kis finom eperlevelet, amit Feri barátom édesanyja készített nekem. Igazi erős, finom levest ettünk.

husleves.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7815175886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása