Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sült csirke, blansírozott mángoldba töltött, mogyoróhagymás, sajtos rizzsel

2019. szeptember 30. - Erika Stelázsija

Szeretem azokat az edényeket, melyeknek van tetejük. Így sütéskor mindig előtérbe kerül valamelyik kacsasütő, mint most is. A sózott, borsózott, kakukkfűvel, és majorannával jól bedörzsölt hat darab csirkecomb került bele, meglöttyintettem egy kis barna sörrel, majd betoltam az előmelegített 180 fokos sütőbe. 40 percig sütöttem, majd a fedőt levéve még 15 percig, légkeveréssel, hogy piros, ropogós legyen a bőre.
Amíg a csirke sült, olívaolajon megfuttattam hat darab negyedelt mogyoró hagymát, 15 darab mángold felaprított szárát, majd belekerült egy bögre (3 dl) basmati rizs. Pár keverés és már ment is hozzá a 6 dl víz. Letakartam, s kettes fokozaton magára hagytam.
Vizet forraltam, pici sóval, csipet szódabikarbónával és egy pillanatra belemerítettem a szűrőben lévő mángold leveleket.
Miután kihűltek kiteregettem egy tálcára, majd megtöltöttem a már kész rizzsel, amit még melegen összekevertem 15 dkg reszelt sajttal. Helyet cserélt a csirkével, de csak addig amíg a díszítésként ráhelyezett paradicsom megfonnyadt. Kivéve a csirke melle ültettem és már ebédeltünk is!

sult_csirke.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr815175920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása