Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Gombakrémleves grissinivel

2019. október 09. - Erika Stelázsija

Háromféle gombát vásároltam, 20 x20 deka csiperkét, vargányát és rókagombát. Tisztítás után mindhármat felaprítottam, majd az 5 evőkanál olíva olajon megfonnyasztott egy fej felkockázott vöröshagymához kerültek. Reszeltem még bele két gerezd fokhagymát, majd 10 perc párolás után megszórtam két evőkanál liszttel, megkevertem és felöntöttem egy liter vízzel. Sóztam, borsóztam, majd az összeforralás után a merülő turmix került sorra, amivel pépesítettem. Elkevertem kettő dl tejszínnel, ismét beforraltam, majd egy - két kocka krutonnal és grissinivel tálaltam.

img_1432.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr115181590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása