Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Rozmaringos burgonykrém leves, baconnal és tükörtojással

2019. október 14. - Erika Stelázsija

Fél kg krumplit megpucoltam, felkockáztam, sós vízben, egy szál rozmaringgal szétfőztem. Kivéve a rozmaringot, merülő turmix segítségével pépesítettem, majd kapott még két deci liter jó zsíros tejszínt. Egy serpenyőben fodrosra pirítottam a bacont, mellette sütöttem egy tükör tojást, s először a bacont, majd a tojást tettem a leves tetejére és már fotóztam is!

burgonyakrem.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6015192006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása