Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sült krumpli, egy kis pecsenyével

Karantén koszt, maradjunk otthon

2020. március 21. - Erika Stelázsija

Egy kiló burgonyát, héjastól, sózott vízben feltettem főni.
Fagyasztóban volt hat szeletelt tarja, kiolvasztottam. Lisztbe sót, borst kevertem, ebbe forgattam a szeleteket, majd kevés zsiradékon mindkét oldalát megkapattam. Egy vörös hagymát és három gerezd fokhagymát rákarikáztam, majd annyi vizet öntöttem rá, hogy majdnem ellepje. Kapott még egy kis őrölt köményt, kevés szója szószt, majd puhulásig magára hagytam.
Megpucoltam a közben megfőtt krumplikat, s feldarabolva, igyekeztem kevés zsíron pirosra sütni, s már tálalhattam is, hiszen közben elkészült a hús is!

karanten1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7015539510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása