Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Brokkoli főzelék fasírttal

2020. április 30. - Erika Stelázsija

Fél kg darált sertés húst, fél kg darált csirke mellet, egy fél tk.kiőrlésű áztatott zsemlét, egy kis reszelt krumplit, egy fej dinsztelt vörös- és két gerezd fokhagymát, sót, borst, egy mk.őrölt paprikát és egy tojást jól összekevertem, majd lapos pogácsákat formálva, sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam. Előmelegített, 190 fokos sütőben 50 percig sütöttem.
Közben egy kis burgonyát uborka gyalun lereszeltem és a megmosott, felaprított brokkolival együtt, sós, csipet szódabikarbónás vízben megfőztem. A diszítésre szánt rózsákat, egy perc múlva kivettem. Egy kávéskanál durum lisztet elkevertem egy dl tejszínben, majd hőkiegyenlítés után a brokkolihoz adtam. Egyet rottyant és már tálalhattam is a közben elkészült fasírttal.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1815643388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B.Lazlo 2020.05.03. 17:51:06

Hát ez pont olyan, mintha odarottyantottak volna a tányérra egy durva buli után...
süti beállítások módosítása