Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Saláta leves rántottával

2020. június 22. - Erika Stelázsija

15 dkg apróra vágott szalonnát kiolvasztottam és kiszedtem a zsírból. A fele zsírban 4 tojásból rántottát készítettem, majd csíkokra vágtam. A zsír másik felében kevés lisztet kevertem, majd hozzáadtam egy nagy gerezd reszelt fokhagymát, egy kis kanál darált medvehagymát és egy nagy csokor friss fűszert, apróra vágva. Volt benne tárkony, citromfű, kakukkfű, borsikafű, bazsalikom és petrezselyem. Elkevertem benne két nagy kanál tejfölt, majd felengedtem vízzel és vártam, hogy felforrjon.
Addig a már megmosott és lecsepegtetett fejes salátát apróra téptem, rátettem a rántotta csíkokat, pár szem rózsa borst, majd a már felforrt levessel felöntöttem.
A friss salátától, igazán üdítő, kellemes ízű leves lett!

img_4374.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4715903838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása