Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Káposztás tészta

2019. március 23. - Erika Stelázsija

Ugyan ez az általános, a kocka, de ettem már más formában is. Egyszer régen, egy hétig Harkányban nyaraltunk, s egy ottani néni főzött ránk. Kértem, hogy legyen húsmentes nap is, s ekkor készített káposztás tésztát. Nagyon meglepődtem amikor megláttam, hogy “laskára”, vagy csíkokra volt vágva a káposzta, ami széles metélttel volt keverve. Az íze pedig...teljesen más ízvilágot képviselt. De finom volt.
Na ezért nem mindegy, hogy mit, hogyan aprítunk és használunk fel.
Édes káposztát reszeltem apróra, majd lesóztam. Kevés zsiradékon cukrot karamellizáltam, majd a kinyomkodott káposztát rápakolva, megdinszteltem. Összekevertem a kifőzött kocka tésztával, s kis pihentetés után tálaltam. Ki borssal, ki cukorral ízesítve fogyasztotta.kaposztas_teszta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr8114689052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása