Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Juhtúrós puliszka

2019. március 28. - Erika Stelázsija

Erdélyben gyakorta készítik, nálunk ritkán, pedig nagyon egészséges. Régen, a nagy szegénységben szinte naponta került az asztalra. Olaszországban polentának hívják, ott gyakrabban fogyasztják. Sokféleképpen elkészíthető, ennek most egy módját mutatom be.

30 dkg kukoricadarát, 1,8 liter sós vízben, állandó kevergetés mellett megfőztem. Amíg pihent kiolvasztottam 30 dkg apró kockára vágott füstölt szalonnát. A pörcöt kiszedtem, a zsír felével kikenten egy cserép edényt, beletettem a puliszka egyharmadát,elmorzsoltam rajta 20 dkg juhtúrót, betakartam a maradék puliszka felével, megint a juhtúró következett. A maradék a tetejére került, sok sok tejföllel, és a szalonna pörcökkel. A zsírt rálocsolva, 180 fokos előmelegített sütőben 30 perc alatt készre sütöttem.juhturos_puliszka.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3814718583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása