Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tom yum, (avagy ahogy én készítem) ázsiai leves

2019. április 01. - Erika Stelázsija

2 liter vízben felforraltam, 4 nagy evőkanál tom yum pasztát és az alábbiakat adtam hozzá:
1/2 dl halszószt, 2 evőkanál osztrigaszószt, fél dl szójaszószt, egy nagy fej lila hagymát hatodokra darabolva, egy 10 cm-es póréhagymát felkarikázva, 3 db pak choinak először a szárát feldarabolva, a levele később jön, hogy roppanós maradjon. 1-2 perc után beletettem három összetekert kínai tésztát, amikor ismét forrt, került bele egy csomag héj nélküli óriás garnéla. Ezután, amikor a leves újra megmozdult egy fél üveg szeletelt bambuszrügy, fél üveg mangóbabcsíra, a pak choi zöld, darabolt levele és egy csomag, gyökerétől megszabadított enoki, japán gombát tettem.
Miután volt egy kis tojás fehérjém, ez is a levesben végezte.
Végül egy nagy és egy kisebb doboz kókusztejjel nyakon öntöttem, megszórtam egy kevés aprított korianderrel és már tálaltam is!

tom_yum_avagy_ahogy_en_keszitem_azsiai_leves.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr714718921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása