Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sajtos csirkemell

2019. május 01. - Erika Stelázsija

A két csirkemellet előző este felkockáztam, beáztattam, fokhagymás, 2 dl tejfölben. Másnap hozzákevertem 40 dkg reszelt sajtot, 6 tojást, még 2 dl tejfölt, sót, bors, egy evőkanál tk. lisztet, és csak a színe miatt három színű kaliforniai paprikából egy - egy szeletet, apró kockára vágva. ( de jó ízt adott neki ) Kettő darab, hosszúkás, baconnal bélelt sütőbe elosztottam, majd előmelegített 180 fokos sütőben, 1 óra 20 percet sütöttem. A sütőből kivéve tepsire borítottam mindkettőt, hogy a bacon a másik oldalon is megpiruljon. Visszatoltam a sütőbe, légkeveréssel még 15 percig sütöttem. Pihentetés után, szépen szeletelhető!

sajtos_csirkemell.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4514725083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása