Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Burek maradékból

2019. június 23. - Erika Stelázsija

809b0905-1473-4c9a-84bf-986c09c63c0e.pngEgy fej apróra vágott vöröshagymát 4-5 evőkanál olajon éppen csak átkavartam, egy csomag zöldhagyma, fél sárga, fél zöld, egy negyed piros kaliforniai paprika és 3 db felkockázott paradicsom került még bele, és így együtt kb. 10 percig pároltam.

Közben két csomag rétes lapot nedves ruhára fektettem úgy, hogy egymást kicsit fedjék. Négy darab került egymás mellé, amit megkentem tejfölös olívaolajjal, és ezt kétszer megismételtem, amíg minden lap elfogyott.( összesen egy dl olaj és kèt evőkanál tejföl) Egy sorban felhalmoztam a dinsztelt zöldségeket, betakartam egy sor szeletelt sajttal, majd óvatosan feltekertem.

Kör alakban tettem a serpenyőbe, majd 180 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöttem.

Tölthető, spenóttal, ricottával, padlizsánnal,cukkinival, túróval, darált hússal..., gyümölccsel..., variációinak csak a fantáziánk szab határt !

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3914907876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása