Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Nudli, blansírozott mángolddal, koktélparadicsommal, vajmártással és friss kecskesajttal

2019. szeptember 26. - Erika Stelázsija

Még mindig van kecskesajtom és tegnapról maradt egy kis nudli is. Gondoltam, ebből kellene valamit kreálni. Szedtem a kertből kb. fél kilónyi mángoldot, amit a vastag száraitól megszabadítva, csipetnyi szódabikarbónás, sós vízben blansíroztam, majd lehűtöttem és félretettem. Közben 10 dkg vajat gyorsforralóban felolvasztottam,, öntöttem bele 2 dl tejszínt, sóztam, borsóztam.Forró serpenyőben olivaolajon megpirítottam a nudlit és egy kis fürt koktélparadicsomot. Tányérra szedtem, mellé került a mángold, majd meglocsoltam a vajmártással, a tetejére bőven raktam morzsolt kecskesajtot és már találtam is.

nudli.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7615161562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása